باشی نباشی عشقمی...

 

                                                                     اون که چشات مال اونه

                                                                          کاش کمی لایقت باشه

من نمیگم تو اوج عشق

                                                                        کاش کمی عاشقت باشه

حالا که تو دوسش داری

                                                                        حالا که عاشقش شدی

کاشکی همیشگی باشه

                                                                     تنهات نذاره بیخودی

من نمی خوام چیزی بگم

                                                                        که نظرت عوض بشه

من نمی خوام کاری کنم

                                                                          دلت ازش دست بکشه

اما بدون که قد من

                                                                      هیچ کسی دوستت نداره

اما بدون که قلب من

                                                                     دست از تو بر نمی داره

طعنه نمی زنم به تو

                                                                     به دل نگیر این حرفا رو

اینا همش ارادته

                                                                      با هر کی دوست داری برو

غصه هیچ چیزو نخور

                                                        نباشه تو دلت غمی

برو عزیز مهربون

                                                             باشی نباشی عشقمی...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 مرداد 1389برچسب:,ساعت 1:2 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com